Eerste 6 dagen - Reisverslag uit Nova Scotia Island, Canada van Dity - WaarBenJij.nu Eerste 6 dagen - Reisverslag uit Nova Scotia Island, Canada van Dity - WaarBenJij.nu

Eerste 6 dagen

Door: Dity

Blijf op de hoogte en volg Dity

20 Juni 2016 | Canada, Nova Scotia Island

En nu al een paar A4'tjes nodig om alles op te schrijven denk ik. Wat een indrukken tot nu toe!!!
Na een rustige vlucht via Londen kwamen we aan in Halifax rond 3 uur. Klok gelijk gezet(5 uur eerder dan in nederland) auto opgehaald, even wennen hoor in een automaat, maar het gaat goed. Eerste plek is een groot hotel aan de rand van de stad, en we lopen later naar het centrum. Het valt meteen op dat er heel veel Engelse/ Schotse invloeden zichtbaar zijn, kan ook niet anders gezien de geschiedenis. De huizen lijken allemaal van hout, met een trappetje en vaak een veranda, (lijkt me ook zo leuk

  • 20 Juni 2016 - 14:20

    Dieneke Teeuwen:

    Jeetje wat een leuk verhaal en maar niet te spreken over de mooie foto's die jullie ons toezenden.
    Het voelt steeds meer van daar wil ik ook een keer heen terwijl ik helemaal niet van verre reizen houdt.
    Nou blijf zo doorgaan dan komt het moment om naar Canada te gaan voor mij steeds dichter bij.

    Groetjes en liefs,
    Dineke

  • 20 Juni 2016 - 18:14

    Arja:

    Prachtige foto's Diet! Die frutseltjes in de bloemkelk, supermooi !

  • 20 Juni 2016 - 21:38

    Edith Klepper:

    Lief 2tal,

    Wat mooi allemaal !! Jullie genieten en dat is het belangrijkste !!!

    Grtjs xxEed

Tags: Nova Scotia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Nova Scotia Island

Dity

Actief sinds 11 Juni 2016
Verslag gelezen: 333
Totaal aantal bezoekers 2600

Voorgaande reizen:

11 Juni 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

13 Juni 2016 - 28 Juli 2016

Canada 2016

Landen bezocht: