Probleem van niet leesbare verhaaltjes opgelost;) - Reisverslag uit Rocky Harbour, Canada van Dity - WaarBenJij.nu Probleem van niet leesbare verhaaltjes opgelost;) - Reisverslag uit Rocky Harbour, Canada van Dity - WaarBenJij.nu

Probleem van niet leesbare verhaaltjes opgelost;)

Door: Dity

Blijf op de hoogte en volg Dity

01 Juli 2016 | Canada, Rocky Harbour

De helpdesk heeft uitgelegd dat ik beter geen 'smiley's kan toevoegen aan de teksten, want dat kan de database nog niet aan, en slaat dan de tekst niet op. Vandaar dat er maar een klein stukje te lezen is;( van wat ik geschreven heb. Laatste verslagje heb ik nu aangevuld en nu gaat het goed.....
We zitten intussen in New Foundland/Labrador. Provincie 11x zo groot als Nederland en maar 500.000 inwoners!! Op de vorige plekken waar we waren was er veel ruimte, maar dat was nog niets vergeleken bij de leegte hier, leeg dan zonder mensen, maar gevuld met een geweldige schoonheid van de natuur!!!!!
Wat is het hier mooi. Er zijn wel al een paar flinke buien gevallen, en wat mistige sfeer, maar mag de pret niet drukken. Ik ben er een beetje stil van, links en rechts zoveel mooie plekken overal waar je komt.
Vandaag vieren ze hier de 149ste verjaardag van Canada. Overal vlaggetjes, feestjes etc.
Wordt verder vervolgd, zonder smiley's ;D

• 02 Juli 2016 - 07:53

Arja:

We begrepen idd al niet waar de tekst gebleven was, mooi dat het nu opgelost is! Dan maar door het leven zonder professionele smiley's ... ;-) ;D.
    Leuk nu ook de verhalen te krijgen achter de mooie foto's! Veel plezier weer op de volgende avonturen. Knuffels van ons

• 02 Juli 2016 - 09:04

Gerdy:

Lieve Dity en Ian,
    Wat geweldig dat je dit mag meemaken. Geniet ervan