oeps,iets ging mis...nu echt bijna zover - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Dity - WaarBenJij.nu oeps,iets ging mis...nu echt bijna zover - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Dity - WaarBenJij.nu

oeps,iets ging mis...nu echt bijna zover

Door: Dity

Blijf op de hoogte en volg Dity

10 Juni 2016 | Nederland, Alkmaar

Nou het gaat lekker, 50+, en blond en grijs dus ja......Ik heb mijn vorige bericht gewist(per ongeluk;() dus nog één poging.
We zijn bijna klaar met de voorbereidingen voor onze reis naar Canada. Over 2 dagen vertrekken we en ik ga proberen een blog bij te houden en wil dit met jullie delen. Dus tot snel! groetjes Dity

  • 11 Juni 2016 - 00:07

    Annie:

    Hahaha nog één keer dan maar.
    Volhouders winnen tenslotte. Dat zie je maar aan bovenstaande verslag.
    Ik wens jullie een hele goede reis en een mooie tijd in Canada.
    Stuur maar lekker veel foto's als je tijd hebt.
    Geniet.

    Ik ga jullie lekker volgen. Leuk hoor Dity en Ian.
    Liefs van Annie


  • 11 Juni 2016 - 10:55

    Gerdy:

    Ian en Dity. Was ontzettend leuke manier om jullie te volgen op de reis naar Canada.
    Heel veel plezier. Gerdy

  • 12 Juni 2016 - 21:15

    Marijke Groot:

    Hey Dity,
    Goed gedaan!
    Ben benieuwd naar jullie reisverhalen en foto's!
    Veel plezier!!

  • 13 Juni 2016 - 11:09

    Arja:

    Een goeie reis voor zo... Het avontuur gaat nu echt beginnen ;-).
    Heel veel plezier!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dity

Actief sinds 11 Juni 2016
Verslag gelezen: 107
Totaal aantal bezoekers 2609

Voorgaande reizen:

11 Juni 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

13 Juni 2016 - 28 Juli 2016

Canada 2016

Landen bezocht: